Prilagođeno pretraživanje

srijeda, 22. lipnja 2011.

Marketing tražilice Google


AdSense

Google AdSense je program koji prikazuje reklamne sadržaje unutar „unajmljenog“ prostora na web stranicama. Vlasniku stranice se plaća za svaki klik na izlazni link unutar Google oglasa. AdSense je time suprotnost programu AdWords. Tip oglasa određuje se automatski, te je uvelike ovisan o sadržaju stranice. Vlasnik stranice može određene oglase, npr. oglase konkurenata zabraniti na vlastitim stranicama.

AdWords

AdWords je najpoznatiji reklamni oblik i glavni izvor zarade Googlea. AdWords nudi reklame koje se naplaćuju po kliku (pay per click (PPC)) i reklame koje se naplaćuju po broju učitavanja stranice na kojoj se nalaze. AdWords program uključuje lokalne, nacionalne i internacionalne oglase. Googleovi tekstualni oglasi su kratki , sadrže jedan naslov u jednom retku i tekst u dva retka. Slikovni oglasi mogu biti u jednoj od više „Interactive Advertising Bureau (IAB)“ standardnih veličina.

Googleov AdWords centar nalazi se u Ann Arboru, Michigan.

Google Analytics


Google Analytics je besplatna usluga koja služi analizi pristupa određenim web stranicama. Za razliku od drugog softwarea za analizu Google Analytics nudi i dodatne mogućnosti, kao što su: određivanje geografske lokacije posjetitelja, vrijeme posjeta i prikaz traženih pojmova preko kojih se došlo do stranice. Google Analytics takođe nudi i integraciju u radnu površinu Google AdWordsa, te na taj način dozvoljava efikasniju kontrolu uspjeha AdWords kampanja. Google Analytics predstavlja daljnju etapu razvoja tehnike tvrtke Urchin koju je Google preuzeo u ožujku 2005.

Zbog velike potražnje, prijava novog korisnika u Google Analytics sustav je do 16. kolovoza 2006. bila moguća samo u slučaju ako se dobila pozivnica od strane Googlea. Pristup je momentalno ograničen na analizu maksimalno 50 stranica.

DoubleClick

DoubleClick je jedan od najvećih predstavnika tvrtki koje se bave online-markentingom. Sjedište se nalazi u New York-u. Sa godišnjom dobiti od 37.5 milijuna dolara (2004) navedeno poduzeće novac zarađuje pomoću bannera, rich mediae i raklama za tražilice. E-mail sektor je 2005 prodan Epsilonu Interactive. Centrala se nalazi u SAD-u, ali postoje i podružnice diljem svijeta: Njemačka, Francuska, Španjolska, Velika Britanija, Irska, Australija i Kina.

Poduzeće sprema podatke o klikanju pomoću Cookiea. Na taj se način podaci koji nisu osobni koriste za analizu ponašanja korisnika, tj. određuje se frekvencija kojom se klika na oglase, broj prikazanih oglasa, redoslijed prikaza oglasa, i sl..

13. travnja 2007. Google je nakon zatvaranja burze objavio podatak da kupuje DoubleClick za 3,1 milijardu dolara od investicijskog društva Hellman & Friedman. Time je Google postao dominantan u odnosu na svoje konkurente kao što su Microsoft i Yahoo. Navedenim postupkom Google je završio najvećim dokupom dionica u povijesti tvrtke.

Google - Razvoj Uspješne Tražilice i Kompanije

Tehnika Rada i Pozicioniranje Rezultata Tražilice Google

Google i cenzura u fokusu kritike

Savjeti i trikovi za korištenje tražilice Google

PageRank Algoritam i njegova Primjena

Komunikacija, Publikacije i Software Tražilice Google

Nema komentara: