Prilagođeno pretraživanje

četvrtak, 23. srpnja 2009.

Google - Razvoj Uspješne Tražilice i Kompanije



Google kao tražilica i kompanija


Uspjeh Googlea kao kompanije započeo je uspjehom njihove tražilice. Dok su druge tražilice korisnike mučile kompliciranim upitima, lošim rezultatima i veoma dugim vremenom odgovora, Google je svoje korisnike do rezultata dovodio na lak i jednostavan način. Usprkos svemu; da biste se mogli uspješno koristiti Googleovim mogućnostima potrebno je i ponešto znati.

Za razliku od ostalih „dot com“ kompanija, Google karakterizira veoma uspješan, konstantan i progresivan stil razvoja. Kad je IT tržište, pogotovo područje interneta (world wide web) bilo zasićeno; bolje reći prezasićeno, došlo je do katastrofe neizmjernih razmjera. Brojne tvrtke i pojedinci financijski su uništeni. Paralelno s tim, Google se razvija bez većih poteškoća; čak bi se moglo reći da raste neslućenom brzinom.

Zašto je Google uspješan u isto vrijeme kad se konkurencija bori za život? Kao odgovor na to pitanje mogli bismo navesti neki oblik prirodne ravnoteže. Stari, praktički tromi sustavi zamjenjuju se novim; tj. dinamičnim i inovativnim sustavima. Ključna riječ navedenog razdoblja je inovacija.

Temeljna karakteristika Googlea i uzrok njegova uspjeha su neprestane inovacije. Većina usluga i produkata na kojima se temelji Google plod su inovacija i nekonvencionalnog pristupa rješavanju problema.

Bazirajući se na već navedenim tržišnim načelima Google je postao kompanija koja doslovno dominira internetom. Kad se spomninju internetske tražilice, programi oglašavanja i distribucija medijskog sadržaja internetom, Google ili barem neka kompanija ili manja podružnica u vlasništvu Googlea, ne samo da posluju u određenom sektoru, već su najčešće neophodna sastavnica tog sektora.

Internet se danas praktički ne može zamisliti bez Googlea. Mogli bismo reći da internet bez Googlea nije u stanju funkcionirati na način koji danas poznajemo i koristimo.



Google

„Google“ je naziv poznate internetske tražilice koja momentalno dominira informatičkim tržištem. Probna verzija tražilice „Google“ pokrenuta je 7. rujna 1998. Njezin izgled se od tada praktički nije promijenio. Zahvaljujući uspjehu tražilice, poduzeću Google Inc. omogućeno je financiranje daljnjih programa; pristup njima omogućit će se preko službenih stranica Googlea. Usprkos svemu, jezgra Googlea je internetska tražilica. Takođe je vrijedno napomenuti da konkurent Yahoo povremeno koristi Googleove baze podataka u vlastite potrebe.


Pojam Google

Etimologija


Pojam „Google“ bazira se na igri riječi (neki izvori tvrde da se radi o pravopisnoj pogrešci) kod američkog izgovora riječi googol. Milton Sirotta (nećak američkog matematičara Edwarda Kasnera) navedeni je pojam izmislio 1983. godine, kako bi broju sa jedinicom i sto nula (10100) dao naziv. Osnivači Googlea slično tomu bili su u potrazi za pojmom koji bi označio superlativnu količinu informacija koju bi njihova tražilica trebala pronaći.



Google i cenzura u fokusu kritike

Savjeti i trikovi za korištenje tražilice Google

PageRank Algoritam i njegova Primjena

Googleove Usluge i Marketing

Komunikacija, Publikacije i Software Tražilice Google

Nema komentara: